» معرفی 7 ویژگی وکیل خانواده در تهران

معرفی 7 ویژگی وکیل خانواده در تهران

در شهر بزرگ تهران، جمعیت بسیار زیادی ساکن هستند که ممکن است بین این جمعیت، تعدادی از خانواده ها با مشکلات متعدد از جمله طلاق مهریه، نفقه، حضانت فرزند و غیره مواجه شوند؛ برای حل هر یک از مشکلات ذکر شده، تنها می توان از بهترین وکیل خانواده در تهران کمک گرفت زیرا ایشان می توانند با علم و دانش کافی که دارند، در این زمینه به خانواده ها کمک کنند؛ وکیل خانواده به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، می تواند با موکلین خود ارتباط قوی برقرار کند و به آن ها کمک کند.

بهترین وکیل خانواده در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که می دانید وکیل خانواده در طی یک قرارداد، از سوی موکل خود نائب می شود تا به مشکلات پرونده بپردازد؛ از این رو باید از خصوصیات و ویژگی های خاصی در زمینه شغلی و رفتاری برخوردار باشد تا بتواند رضایت موکلینش را جلب نماید؛ 7 ویژگی بهترین وکیل خانواده در تهران به شرح زیر است:

·        وکیل خانواده باید ارتباط بسیار قوی و خوبی با موکلین خود برقرار کند تا بتواند مشکلات پرونده را به راحتی و با کمک آن ها حل کند.

·        وکیل باید مهارت بسیار زیادی در زمینه وکالت دعاوی خانواده داشته باشد زیرا در صورت افزایش میزان مهارت و تجربه وکیل،

·        پرونده به خوبی به پایان می رسد.

·        بهترین وکیل خانواده در تهران اطلاعات کافی و مورد نیاز در زمینه هر یک از دعاوی خانواده داشته باشد زیرا هر یک از این پرونده ها، به اطلاعات کافی نیاز دارند.

·        وکیل باید پرونده موکل خود را به درستی بررسی نماید و هر گونه مدارک مورد نیاز برای دادگاه را با کمک موکل خود، جمع آوری نماید.

·        وکیل در هر یک از جلسات دادگاه باید حضور داشته باشد و بتواند از موکل خود در برابر بسیاری از مشکلات و مسائل دفاع کند.

·        بهترین وکیل خانواده در تهران باید برای دفاع از موکل خود، فن بیان قوی در زمینه کتبی و شفاهی داشته باشد.

·        وکیل باید رفتار بسیار خوب و برخورد بسیار مودبانه ای با موکلین شان داشته باشند و سوالاتشان را به درستی پاسخ دهند.

برای آشنایی با بهترین وکیل خانواده در کرج می توانید به سایت وکیل چی مراجعه فرمایید و با بهترین وکلا در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین وکیل خود را انتخاب کنید.


انواع دعاوی خانواده

دعاوی خانواده انواع مختلفی دارد که وکیل خانواده می تواند مشکلات این دعاوی را به درستی برطرف نماید؛ این دعاوی در ادامه ذکر می شوند:

نفقه: مرد پس از ازدواج وظیفه دارد که برای گذراندن امور زندگی و تامین نیازهای زندگی همسر خود، هزینه هایی را بپردازد؛ نفقه مربوط به خوراک، پوشاک، مسکن، درمان و ... می شود؛ علاوه بر پرداخت نفقه به همسر، به اقارب نیز ممکن است نفقه تعلق بگیرد که اقارب شامل فرزندان نیز می شود.

مهریه: در عقد دائم و موقت، باید هزینه ای بابت مهریه به زن تعلق گیرد و مرد موظف است که مهریه را تمام و کمال به همسر خود بپردازد؛ در بیشتر مواقع زن زمان جدایی و طلاق، درخواست طلب مهریه کند که دادگاه و وکیل با در نظر گرفتن شرایط مالی مرد، از وی می خواهد که مهریه را به صورت یک جا یا به صورت قسطی بپردازد؛ مهریه را می توان به دو حالت عندالاستطاعه و عندالمطالبه در عقدنامه ذکر کرد.

طلاق: زوجین ممکن است در طول زندگی شان، به مشکلات متعددی برخورد کنند و تفاهم برای برقراری ارتباط و ادامه زندگی شان نداشته باشند؛ برخی مواقع این مشکلات بسیار حاد می شوند و زوجین به دنبال طلاق می روند؛ طلاق خود انواع مختلفی دارد که اگر زوجین نتوانند به راحتی طلاق بگیرند، باید از بهترین وکیل خانواده در تهران درخواست کمک داشته باشند.

حضانت: والدین موظف اند که پس از طلاق، حضانت فرزندان خود را برعهده بگیرند؛ فرزند تا سن 7 سالگی حضانتش بر عهده مادر است اما پس از این سن، پدر وظیفه دارد که حضانت فرزند را تا سن بلوغ بپذیرد؛ پس از سن بلوغ، فرزند خود می تواند انتخاب کند که با کدام یک از والدین خود به زندگی ادامه دهد.

تمکین: پس از این که زوجین، بینشان عقد جاری می شود، وظایفی را باید انجام دهند که این وظایف با نام تمکین شناخته می شوند؛ عدم تمکین منتج به آثار و پیامد هایی می شود به عنوان مثال این که زن از نفقه محروم می شود و در صورت نشوز مرد، زن می تواند با احراز شرایط عسر و حرج، حکم طلاق بگیرد.


کلام آخر

هر یک از زوجین در طول جریان زندگی زناشویی خود با مشکلات متعددی مواجه می شوند که اگر نتوانند خود از پس حل این مشکلات بربیایند، می توانند از وکیل کمک بگیرند، اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، می توانید به سایت وکیل چی یا vakilchi.com مراجعه کنند و با بهترین وکیل خانواده در تهران در زمینه مشکل خود مشورت کنید؛ این سایت بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران می باشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران می پردازد.

آیا میزان تجربه وکیل بر روی نحوه اخذ طلاق تاثیر می گذارد؟



فرم ارسال نظر





  برترین وکیل   |   وکیل در شیراز  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله