» راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

یکی از راه های مهاجرت به کانادا راه اندازی شرکت است که راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا یکی از پیشنهادات ما است. واترلو منطقه ای با پتانسیل های بالقوه جهت راه اندازی شرکت حمل و نقل است.

استراتژی توسعه اقتصادی منطقه واترلو با نظر بسیاری از افراد و سازمان ها ایجاد شده است که شامل مشاوران و کارکنان منطقه واترلو و 7 شهرداری منطقه، یک کمیته مشورتی از رهبران بخش خصوصی، هیئت مدیره مثلث فناوری کانادا، نمایندگان بخش های اقتصادی منطقه و عموم مردم است. نتیجه استراتژی توسعه اقتصادی مبتنی بر واقعیت بوده که منعکس کننده روحیه همکاری و نوآوری منطقه واترلو است.


موقعیت استراتژیک واترلو برای راه اندازی شرکت حمل و نقل

منطقه واترلو پرقدرت است. این منطقه از دیرباز اقتصادی موفق داشته که با ترکیب موسسات آموزشی و پژوهشی قوی و نوآوری، مشارکت و کارآفرینی در سطح محلی رشد کرده و باعث رشد شرکتهای قوی و متنوع در بخشهای اطلاعات، ارتباطات و فناوری و در زمینه تولید و خدمات مالی پیشرفته شده است. بسیاری از شرکت ها و موسسات فعالیت ها و چشم انداز جهانی دارند. مشخصه این بخشها مزیت رقابتی آشکار در زنجیره ارزش جهانی است. این مزایا به کیفیت بالای زندگی و ویژگی متمایز منطقه کمک کرده اند.

منطقه واترلو دارای ویژگی های فرهنگی منحصر به فردی است که این منطقه را قادر می سازد از مجاورت با اقتصاد منطقه ای تورنتو سود ببرد. مجاورت آن با تورنتو، ارتباطات مهم اقتصادی و حمل و نقل و دسترسی آسان به بازارهای بالقوه را فراهم می کند.

طبق پیش بینی شهرهای رو به رشد، انتظار می رود که جمعیت واترلو تا سال 2041 به 835000 نفر برسد، که نشان دهنده افزایش 58 درصدی جمعیت در افق برنامه ریزی 30 ساله است. پروژه سیستم حمل و نقل ریلی سبک منطقه واترلو، Ion ، در حال پیشرفت است تا بتواند به نیازهای جمعیت رو به رشد پاسخ دهد و از پیشرفت قابل توجه در طول کریدور ترانزیتی 36 کیلومتری پشتیبانی می کند.


زیرساخت های موجود برای راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

شهرداری های منطقه واترلو راهکارهایی برای ارتقاء و توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب دارند. مشکلاتی در رابطه با ظرفیت شبکه برق وجود دارد، اما برنامه ای برای حل این مشکل طراحی شده است.

در طرح جامع حمل و نقل منطقه واترلو، ارتقاء جاده ها و بزرگراه ها برای تسهیل جابجایی مردم و کالاها در داخل منطقه و خارج از کشور مشخص شده است. LRT، به توسعه زیرساخت های حمل و نقل کمک می کند و نه تنها به جابجایی مردم کمک کرده بلکه نشان دهنده مشارکت منطقه واترلو در "لیگ های بزرگ" به عنوان یک منطقه آینده نگر است.

فرودگاه منطقه واترلو یک دارایی استراتژیک مهم است که رشد اقتصادی را تسهیل کرده و مکانی برای اشتغال هوانوردی و هوافضا فراهم می کند.


مفاهیم استراتژیک برای راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

●      بهبود مستمر اتصال جاده و بزرگراه برای رشد اقتصاد منطقه واترلو ضروری است.

●      گسترش مداوم ترانزیت به دلایل کاربردی و همچنین برندسازی ضروری است .

●      پیوندهای ترانزیت منطقه ای مانند گسترش خدماتGO ، از طریق راه آهن و اتوبوس، برای پیوند منطقه واترلو به مراکز اشتغال مجاور و فراتر از آن ضروری است.

●      این فرودگاه فرصت های اقتصادی بی نظیری را فراهم می کند که باید از آنها محافظت شده و بیشتر بهره برداری شود.

●       فرصتهای توسعه مستمر زیرساخت فیبر نوری باید بررسی شود.

●      ایجاد کارآمدترین سیستم حمل و نقل برای رفع نیازهای یک اقتصاد منطقه ای در حال رشد

●      دسترسي از منطقه واترلو به مقاصد خارجي و جابجايي مردم و كالاها در داخل منطقه، عامل مهم رشد اقتصادي است.

●      حمل و نقل لجستیک و جابجایی کالا را تسهیل، رفت و آمد در منطقه و تماس با نیروی کار در شهرداری های مجاور را تسهیل می کند.

●      نیروی کار با استعدادی که باعث نوآوری و کارآفرینی در بخش های فناوری می شود، جذب محیط های شهری با امکانات حمل و نقل عالی در سطح محلی و منطقه ای می شود.

●      برخی زیرساخت های اصلی حمل و نقل وابسته به استان و اولویت های شهرداری های منطقه و تحت تأثیر اولویت های شهرداری های مجاور قرار دارند. برنامه ریزی و اولویت های دولت محلی و استانی باید مطابق با اجرای پروژه های حمل و نقل باشد.

●      در صورت امکان، اجرای طرح های اصلی حمل و نقل و ترانزیت منطقه ای باید تسریع شود.

●      اطمینان از این که تمام زیرساخت های محلی برای پاسخگویی به نیازهای منطقه واترلو کافی است

●      علاوه بر حمل و نقل، سایر زیرساخت ها از جمله آب، فاضلاب، برق و مخابرات، باید برای برآوردن خواسته های رشد مورد انتظار، گسترش یابند.

●      طرح های جدید زیرساختی باید به موقع اجرا شده تا از محدودیت های غیر ضروری در رشد اقتصادی به دلیل کمبود ظرفیت زیرساخت ها جلوگیری شود.

●      باید از فضاهای سبز منطقه واترلو محافظت شود. باید بیشتر کاربرد تفریحی داشته و ارتقا داده شوند.

●      منطقه واترلو باید زیرساخت های حمل و نقل فعال/جایگزین داشته باشد. منطقه واترلو باید تلاش کند تا یک شبکه حمل و نقل جایگزین عالی و گسترده با اتصال سراسری در منطقه، داشته باشد.

●      منطقه واترلو به دلیل پویایی روستایی/شهری خاص است. با رشد منطقه، حفظ این ویژگی ها با تمرکز بر بازسازی مرکز شهرها و اطمینان از جوامع پر جنب و جوش روستایی، بسیار مهم خواهد بود.

در مورد قیمت دلار کانادا در ترکیه بیشتر بخوانید.


نتایج استراتژیک راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا

●      قابلیت دسترسی به نیروی کار بیشتر در منطقه واترلو مزیت محسوب می شود.

●      حمل و نقل داخلی جاده ای و ترانزیتی برای رفت و آمد درون منطقه بسیار مهم است.

●      اتصال بزرگراه و ترانزیت به گوئلف و منطقه بزرگ تورنتو برای رفت و آمد بین منطقه ای ضروری است.

●      الگوهای رفت و آمد، به ویژه از گوئلف و به آنجا، نشان دهنده این واقعیت است که منطقه اقتصادی بزرگتر از جغرافیای منطقه واترلو است.

●      پیشنهادات اخیر برای خدمات مکرر دو طرفه GO بسیار مهم است.

●      در تحقق این هدف، 3 رویکرد منطقه ای جدید برای حفظ و جذب مشاغل و یک مسیر کارآمد و موثر از طریق سیستم تصمیم گیری دولت ضروری است. همچنین نیاز به تامین اراضی اشتغال، زیرساخت ها و سیستم عالی حمل و نقل در واترلو، استعدادهای موجود، و فرصت های متنوع فرهنگی، سرگرمی و تفریحی دارد.



فرم ارسال نظر





  برترین وکیل   |   وکیل در شیراز  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله