» 20 حقوقدان ثروتمند جهان

20 حقوقدان ثروتمند جهان

20 حقوقدان برتر ثروتمند جهان + عکس

خوب ، آنها چه کسانی هستند؟ در اینجا نگاهی گذرا به 20 وکیل ثروتمند جهان می اندازیم که از کمترین ارزش خالص به بالاترین رتبه بندی شده اند.


لطفا توجه داشته باشید که 20 نفر در این لیست همه وكیل یا قاضی هستند. تعداد بسیاری از "وکلا" با ارزش خالص قابل توجهی بالاتر وجود دارد ، اما آنها به سادگی دارای مدرک حقوق هستند و دیگر از آن استفاده نمی کنند.


20- هریش سالو Harish Salve

6میلیون دلار

هریش سالو با 59 سال سن سخت تلاش کرده است تا به عنوان یکی از وکلای برتر (و گران ترین) هند متخصص در زمینه حقوق تجارت ، قانون اساسی و مالیات شهرت یابد. سالو که از طیف وسیعی از وکلا است و قبلاً به عنوان دادستان کل هند فعالیت می کرد ، در حال حاضر روزانه حدود 45000 دلار از مشتریان می گیرد. وی علاوه بر نمایندگی از چندین نهاد دولتی ، مشتریان شرکتی بزرگ ، و صنعتگر Mukesh Ambani ، نماینده شخصیت های مشهور بالیوود در پرونده های جنایی بوده است. در حقیقت ، او اغلب به عنوان "فرشته نگهبان" سلمان خان بازیگر مشهور بخاطر نگه داشتن وی در زندان به اتهام ضربه و فرار از زندان ، نامیده می شود. (زندانهای هند به دلیل شرایط سخت بدنام هستند.)


19- خوزه بائز

8 میلیون دلار

خوزه بائز 47 ساله که احتمالاً بیشتر به خاطر دفاع از کیسی آنتونی در سال 2011 شناخته شده است ، یک داستان موفقیت آمریکایی است. پس از ترک تحصیلات متوسطه ، به نیروی دریایی پیوست ، مدرک GED خود را دریافت کرد و سرانجام از مدرسه حقوق دانشگاه سنت توماس مدرک حقوق گرفت. وی در چندین پرونده پر سر و صدا که منجر به تبرئه می شد ، شرکت داشته است ، از جمله پرونده قتل نیلتون دیاز ، که "بزرگترین ناراحتی قانونی از زمان OJ ، از جمله" 3 [. از نظر بسیاری وی بیشترین دادستان جنایی در ایالات متحده است و در حال حاضر نماینده آرون هرناندز ستاره سابق NFL است. وی همچنین نویسنده کتاب پرفروش با عنوان "گناهکار فرض شده: کیسی آنتونی: داستان درون" است.


18- ورنون ای. جوردن جونیور

12 میلیون دلار

جوردن که در سال 1935 متولد شد ، از یک حرفه طولانی برخوردار بود که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه هوارد آغاز شد. (علاوه بر این ، او بیش از 70 درجه افتخاری از کالج ها و دانشگاه های مختلف دارد.) او در حال حاضر شورای عالی است ، با تمرکز بر شورای عمومی ، تجارت و حقوق بین الملل ، در Akin ، Gump ، Strauss ، Hauer و Feld LLP. اوایل فعالیت حرفه ای وی عمدتا معطوف به حقوق شهروندی بود ، در حالی که بعداً به عنوان مشاور رئیس جمهور کلینتون خدمت می کرد. بیشتر ثروت او با نمایندگی از شرکت های عظیم مانند زیراکس و آمریکن اکسپرس و همچنین گذراندن وقت به عنوان بانکدار وال استریت بدست آمد.


17- لین تولر

15 میلیون دلار

لین تولر که از سال 2007 به عنوان قاضی دادگاه طلاق تلویزیون شناخته می شد ، بیش از 8 سال به عنوان تنها قاضی دادگاه شهرداری در کلیولند هایتز ، OH کار می کرد. وی پس از دریافت مدرک حقوق خود از دانشکده حقوق دانشگاه پنسیلوانیا در سال 1984 ، تا زمان قاضی دادگاه شهرداری بر روی قانون مدنی تمرکز کرد. در این نقش ، وی به دلیل اجرای احکام غیر سنتی ، مانند نوشتن مقاله مشهور بود. لین علاوه بر ریاست دادگاه طلاق ، نویسنده سه کتاب است.


16- دیوید بویز

20 میلیون دلار

دیوید بویز که در حال حاضر به عنوان رئیس Boies ، Schiller & Flexner خدمت می کند ، قبلاً به عنوان مشاور ارشد سنای آمریکا خدمت می کرد. وی در سال 1966 از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و تقریباً بلافاصله نام خود را به دست آورد. او با نمایندگی تعدادی از شرکت های بزرگ ، از جمله IBM ، Napster ، George Steinbrenner (صاحب NY Yankees) ، CBS و انجمن بازیکنان NBA ، در جریان محرومیت NBA 2011 ، ثروت خود را جمع کرد. طبق مجله Fortune ، وی "اسلحه استخدام شماره 1 شرکت آمریکایی" است.


15- آلن درشوویتس

25 میلیون دلار

آلن درشوویتس پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق هاروارد در سال 1962 به کار خود ادامه داد. تا سال 1964 ، او به عضو هیئت علمی دانشکده حقوق هاروارد درآمد و در سال 1967 ، به عنوان استاد کامل منصوب شد. (او در سال 2013 بازنشسته شد.) وی در حین تدریس کلاسها ، در زمینه حقوق جزا نیز برای خود شهرت و اعتبار پیدا کرد. وی به لطف شهرت خود به عنوان "عالی ترین وکیل آخرین چاره" ، مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است ، از جمله مایک تایسون ، جیم بیکر ، لئونا هلمسلی ، او جی سیمپسون و جفری اپستین. علاوه بر این ، وی بیش از ده کتاب تألیف کرده است. همه چیز با هم به او کمک کرد ثروت خود را جمع کند.


14- مارک جراگوس

25 میلیون دلار

مارک گراگوس ، فارغ التحصیل سال 1992 دانشکده حقوق لویولا ، یک وکیل مدافع جنایی است که همچنین در تعدادی از پرونده های مهم رسیدگی به دعاوی مدنی درگیر شده است. او نماینده کریس براون ، مایکل جکسون و وینونا رایدر گرفته تا اسکات پترسون و سوزان مک دوگال بوده است. وی که "یکی از 100 وکیل با نفوذ در کالیفرنیا" نامیده می شود ، سابقه یکی از 10 حکم برتر تاریخ کالیفرنیا را برای پرونده ای در سال 2008 که حکم هیئت منصفه علیه یک شرکت دارویی را به دست آورد ، در اختیار دارد. او در حال حاضر به عنوان یک شریک مدیر در Geragos خدمت می کند.


13- توماس میزرو

25 میلیون دلار

همچنین وکیل مدافع جنایی ، توماس مزیرو فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد و کالج حقوق دانشگاه هیستینگز از دانشگاه کالیفرنیا است و از طرف وکلای دادگستری ملی به عنوان "وکیل دادگستری سال 2015" انتخاب شده است. (او جوایز زیادی از جمله "وکیل مدافع جنایی سال" را از آن خود کرده است.) وی به دلیل شرکت در پرونده های پرمخاطره با احتمال غیرممکن و کسب نتایج خارق العاده شناخته شده است. او وکیل مایکل جکسون بود که از 14 اتهام آزاری کودک تبرئه شد و در سه دادگاه بی سابقه هیئت منصفه کیفری فدرال پیروز شد. در حالی که نرخ ساعتی او آنقدر زیاد است که منتشر نمی شود ، او همچنین از طریق کلینیک حقوقی رایگان Mesereau کارهایی راجع به وی انجام می دهد.


12- قاضی جو براون

30 میلیون دلار

قاضی جو براون که به دلیل نمایش روزانه دادگاه خود که به مدت 15 سال اجرا شد ، شناخته شده است ، مدرک حقوق خود را از UCLA دریافت کرد. وی پس از خدمت به عنوان اولین دادستان آفریقایی-آمریکایی در ممفیس ، TN ، فعالیت خود را قبل از خدمت به عنوان قاضی دادگاه کیفری در منطقه شلبی ، TN باز کرد. وی هنگام ریاست بر درخواست جیمز ارل ری برای ترور مارتین لوتر کینگ ، جونیور ، توجه تهیه کنندگان تلویزیون را به خود جلب کرد. بیشتر ثروت او از طریق نمایش حاصل شد. در سال 2014 ، وی برای دادستان کل منطقه در شهرستان شلبی کاندید شد ، اما در مقابل رئیس فعلی شکست خورد.


11- رابرت شاپیرو

50 میلیون دلار

رابرت شاپیرو که هم اکنون یک شریک ارشد در Glaser ، Weil ، Fink ، Jacobs ، Howard ، Avchen و Shapiro ، LLP است ، در سال 1968 از دانشکده حقوق Loyola فارغ التحصیل شد و کار خود را به عنوان وکیل جنایی آغاز کرد. وی پس از خدمت در تیم حقوقی OJ Simpson (و نمایندگی چندین شخصیت مشهور دیگر) ، تصمیم گرفت که وارد دادخواست های مدنی شود. وی علاوه بر حرفه وکالت خود ، یک کتاب برای کودکان نوشت و از بنیانگذاران LegalZoom و Shoedazzle.com است.


10- جان برانکا

50 میلیون دلار

جان برانکا ، فارغ التحصیل دانشکده حقوق UCLA ، به عنوان وکیل شرکتی با تمرکز بر نمایندگی راک اند رول و سرمایه گذاران مستقل فعالیت طولانی مدت داشته است. وی بیش از 30 عضو تالار مشاهیر راک اند رول را نمایندگی کرده است و تقریباً در هر لیست از وکلای برتر در جهان حضور دارد. در یادداشت فرعی ، او به عنوان مجری مشترک املاک مایکل جکسون خدمت می کند.


9- جین وانجیرو میچوکی

60 میلیون دلار

جین وانجیرو میچوکی که در دانشکده حقوق کنیا و دانشگاه وارویک تحصیل کرده است ، یک شریک مدیر در Kimani & Michuki Advocate ، یک شرکت حقوقی شرکتی در نایروبی ، کنیا است که نمایندگی چندین بزرگترین شرکت در کنیا ، مانند Equity Group Holdings Limited را دارد. وی علاوه بر حرفه وکالت ، بزرگترین سهامدار زن در بورس سهام نایروبی است ، جایی که مقدار زیادی از ارزش خالص او از آنجا ناشی می شود.


8- روی بلک

100 میلیون دلار

وکیل مدافع و جنایی دیگر ، روی بلک ، فارغ التحصیل دانشگاه میامی ، شریک ارشد بلک ، سربنیک ، کورنسپان و استامپف است. برای بیش از 40 سال ، وی نمایندگان مشتریان برجسته ای مانند ویلیام کندی اسمیت (تبرئه شده به اتهام تجاوز به عنف) ، آلبرتسون ، شرکت و هلیو کاسترونوز بوده است. وی که بیشتر وی را در صنعت به دلیل داشتن "بهترین شهرت ملی در فلوریدا" می شناسند ، به عنوان یک تحلیلگر حقوقی در "نمایش امروز" و "صبح بخیر آمریکا" عمل می کند و شواهد پیشرفته کیفری را در دانشگاه میامی تدریس می کند.


7- ویلی ای گری

100 میلیون دلار

ویلی گری با نام مستعار "قاتل غول پیکر" چندین شرکت بزرگ از جمله Anheuser-Busch و Disney را به عهده گرفته است. وی موفق به کسب بزرگترین جوایز اسکان و هیئت منصفه در ایالات متحده شده است ، از جمله چندین پرونده با ارزش بیش از 30 میلیارد دلار. او که از دانشگاه شاو فارغ التحصیل شده است ، در حال حاضر شریک مدیریت Gary ، Williams ، Parenti ، Watson و Gary ، PLLC است ، به عنوان سخنران انگیزشی کار می کند و به عنوان یک تحلیلگر حقوقی در "نمایش اولیه" ظاهر شده است.


6- جودی شیندلین

بین 150 تا 250 میلیون دلار

قاضی جودی سالانه 47 میلیون دلار درآمد دارد. قاضی شیندلین ، فارغ التحصیل سال 1965 از دانشکده حقوق نیویورک ، در اصل یک وکیل شرکت بود ، هرچند که به سرعت از این کار خسته شد و دادستان دادگاه خانواده را انتخاب کرد. در سال 1982 ، او به عنوان قاضی دادگاه کیفری منصوب شد ، جایی که به عنوان یک قاضی "سخت" شهرت یافت و بیش از 20،000 پرونده را ریاست کرد. این کتاب به همراه چندین کتابی که وی نوشت ، مورد توجه مدیران تلویزیون قرار گرفت و سرانجام به برنامه تلویزیونی وی منجر شد. علاوه بر این ، او نویسنده هفت کتاب است و به عنوان تحلیلگر حقوقی در برنامه های مختلف تلویزیونی خدمت کرده است.


5- بیل نوكوم

850 میلیون دلار

در حال حاضر بیل نوكوم به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل پروژه عدالت جهانی كه به ارتقاء قانون در سراسر جهان اختصاص دارد ، وكیل شركت است كه به خاطر نیكوكاری معروف است. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق استنفورد در سال 1967 ، در یک شرکت کوچک مشغول به کار شد تا اینکه از وی خواسته شد برای مایکروسافت کار کند ، که هنوز مراحل ابتدایی خود را سپری می کرد. سرانجام ، وی مشاور حقوقی مایکروسافت شد ، منصبی که به مدت 25 سال در آن سمت فعالیت می کرد. پیش از این ، وی یک سرمایه گذار در غول های سانفرانسیسکو بود.


4- ویلیام لراچ

900 میلیون دلار

اگرچه وی در سال 2009 به دلیل مشارکت در یک طرح از کار منصرف شد ، اما وی بیش از 30 سال به عنوان یک وکیل شرکتی با تخصص در دادخواستهای دادرسی کلاسهای اوراق بهادار خصوصی کار پردرآمد داشت ، و بدین ترتیب ثروت قابل توجه خود را به دست آورد. لراش ، فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه پیتسبورگ ، ملقب به "پادشاه درد" و اغلب اوقات به عنوان ترسناک ترین وکیل آمریکایی در دوران اوج خود نامیده می شود ، رکورد بزرگترین مبلغی را که در گروه دعاوی مربوط به کلاسهای اوراق بهادار بازیابی شده است ، نگه می دارد به خاطر قضاوت 12.۱۲ میلیارد دلاری که علیه انرون گرفت.


3. ویچای تانگ تانگ

1.1 میلیارد دلار

ویچای تونگتانگ وكیل قدرتمندی در تایلند می دانند كه در این صنعت "یكی از نامهای برتر این حرفه در سراسر جهان" است. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه Thammasat در سال 1970 ، وارد حقوق شرکتی شد و در آنجا نمایندگی تعدادی از مدیران ارشد و شرکت های بزرگ تایلند را یافت و از فرصت استفاده کرد و در مورد بورس و سرمایه گذاری اطلاعات کسب کرد. علاوه بر حرفه وکالت ، Thongtang رئیس Cable Thai Holding PLC است و صاحب 15٪ Dusit Medical ، یک شرکت بهداشتی بانکوک است.


2. جو جمیل

1.7 میلیارد دلار

جو جمیل اگرچه در دسامبر 2015 در سن 90 سالگی دار فانی را وداع گفت ، اما در زمان مرگ ثروتمندترین وکیل مدافع در ایالات متحده بود. او که اغلب به عنوان "پادشاه شکنجه" شناخته می شود ، در یک دادخواست سال 1985 علیه رقیب Texaco ، نماینده پنزویل بود. پس از تصمیم دادگاهها به نفع پنزوئیل ، هزینه وی 335 دلار بود. فارغ التحصیل سال 1953 دانشکده حقوق دانشگاه تگزاس ، یک نیروی دریایی سابق بود که به دلیل ساینده بودن ، بی ادبی و ابتذال شهرت زیادی در دادگاه داشت. با این حال ، او در خارج از دادگاه ، به خیرخواهی سخاوتمندانه اش معروف بود.


1- ریچارد اسکروگز

1.7 میلیارد دلار

ریچارد اسکروگز که فارغ التحصیل سال 1976 از دانشکده حقوق دانشگاه می سی سی پی و یک وکیل برجسته دادرسی است ، به دلیل عشق به دخانیات و پرونده های آزبست و این واقعیت که بیش از یک میلیارد دلار در دادگاه های شرکت های مختلف برنده شد ، شهرت دارد. وی همچنین در پرونده های قضایی مربوط به کلاس ریتالین در سال 2000 و همچنین پرونده 2003 علیه لمن برادرز که برای آن یک حکم 51 میلیون دلاری به دست آورد ، بسیار درگیر بود. با این حال ، در سال 2007 ، وی به رشوه قضایی متهم شد. در سال 2008 ، وی مقصر شناخته شد و سرانجام شش سال را در زندان فدرال گذراند. امروز ، در سن 70 سالگی ، او محکومیت خود را به پایان رسانده و ثروت عظیم خود را حفظ کرده است.


میزان بلاگ



فرم ارسال نظر





  وکیل در شیراز   |   برترین وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله